måndag 15 april 2013

Sunshine my way

Här har det ju inte uppdaterats så friskt på senaste. Nu när jag jobbar så prioriterar jag ju inte att sitta vid datorn när jag väl är ledig. Ledigheten vigs istället nästan enbart åt hundaktiviteter. Vi går på långpromenader, hänger med långnäsorna, tränar, planerar träningsupplägg och sommarens tävlingar, besöker veterinären, återupplivar agilityträningen, tappar päls och går på kurs. Det känns bra, rutinerna börjar sakta infinna sig. Nu är våren snart här och vi ser fram emot att få börja viltspåra snart igen och snart snart är det sommar och vi får börja komma ut och tävla! Har inte hunnit fota så mkt de senaste veckorna, men jag ska pyssla lite med de få bilder jag tagit så de kommer upp här så småningom. Men nu vet ni att vi lever i alla fall.

Inga kommentarer :