onsdag 15 december 2010

Första dagarna som hundägare.

Börjar få lite rutin på detta nu. Det har i och för sig bara gått 3 dagar, men vi har börjat så smått att lära känna varandra. Dagarna består av bus, mys, bajs & kiss, mat och tupplurar. Några små olyckor har hänt inomhus, men annars är han jätteduktig! Han är precis som en liten valp ska va. Busig, bitig, glad och söt. Idag hjälpte han mig med pluggandet och det var tänkt att mamma skulle ha kommit hit och passat honom lite när jag hade mitt muntliga prov i webbdesign över nätet, men hon blev dålig. Det löste sig ändå, la ut lite godis som han fick nosa reda på och det tyckte han var toppen och alltså höll sig sysselsatt och tyst medan jag pratade html, css och sånt. Är äntligen klar med kursen nu. Skönt! Imorgon är det sista lektionen i historia, men det blir nog att jag stannar hemma, vi ska ändå bara få veta vilket betyg vi får. Och på måndag har jag franska, sen, är det äntligen jullov!

Inga kommentarer :