måndag 27 december 2010

jullov

Vi har haft en helmysig jul jag och Kumo. Tyvärr fick jag inte med mig kameran så inga bilder, men vi var hemma hos pappa en stund och träffade mina småbrorsor och sen var vi hemma hos mamma resten av julaftonskvällen. Vi sov där också, vilket inte riktigt var meningen, men det gick bra. Han är verkligen jätteduktig och finner sig superfort i nya situationer.

De senaste dagarna har vi mest slappat. Läst, tittat på filmer man redan sett, ätit rester, gått små promenader runt kvarteret. Jullov är så himla skönt! Har självklart kvar en uppgift i psykologin som jag aldrig hann med, men jag ska göra klart den så snart som möjligt så att jag kan njuta av lovet till 100%.

3 kommentarer :

Bratt sa...

Jag får kärleksproblem av Kumo, ja vet att de aldrig kan bli vi hur mycke ja ön skulle vilja. Jag är frälst!

kärlekskatten sa...

ja han är en riktig liten heartbreaker! Fast vänta bara tills du får träffa honom in person och hans sylvassa tänder, då kanske du inte är så frälst längre!

Bratt sa...

Haha. de återstår att se!