måndag 13 oktober 2014

Fullspäckat!

På något vis så inföll både planerade av mig, och av andra planerade viktiga saker och händelser denna månaden. Ungefär halva har passerat, men mycket är kvar, och jag hoppas att jag kan lägga band på mig själv och ta det lite lugnare en period sen. Förutom bph:et förrförra lördagen så har jag pluggat till och genomfört min första tenta. Sen är långtifrån allt ordnat efter flytten, det ser emellanåt väldigt kaosigt ut här hemma, och den gamla lägenheten är inte klar för utflytt heller. Igårkväll kom jag hem ifrån en weekend i Amsterdam med jobbet. Kul att få komma iväg lite emellanåt, men skönt att komma hem också. Hämtade hundarna hos syster imorse och de var gaaaanska glada att se mig, om man ska uttrycka sig milt. Sen har jag varit iväg på omröntgen med Yume på kvällskanten. Nu är det bara att hålla tummarna för att resultatet är avläsbart och att det framförallt är bra, även om röntgen var långtifrån smidig denna gången heller... Massa tekniskt strul som drog ut på tiden, men Yume fixade det utmärkt ändå. I helgen ska vi försöka ta oss ner till Malmö för styrelsemöte med rasklubben, och det känns väl sådär kul att behöva resa ca 16 timmar under de dygnen... hundarna ska med också så får se vad de tycker om det. Sen har vi freestyletävlingen i Fagersta helgen efter, så som sagt: fullspäckad månad!

Inga kommentarer :