lördag 9 april 2011

Hundlördag

Här kommer lite bilder från dagens utställning i Avesta. Vi fick se oss slagna av en 4 dagar äldre shibakille i vår klass, men jag är nöjd ändå. Kumo skötte sig bra och vi fick välbehövlig utställningsträning, så det var en trevlig lördagsförmiddag.
Första gången vi hade sällskap i hanvalpklassen
*spring spring*

BIRvalp shiba

Det var jobbigt att springa i ringen. Tur att man kan vila sig efteråt i stormattes famn

BIGvalp. American Akita, Basenji, Chow Chow, Mittelspitz och Shiba (Akitan blev BIG1a och shiban Big4a)

Hemma igen och slappar i soffan. Tur att jag gillar honom lika mycket fast han har en "slarvig svans"

2 kommentarer :

Anna sa...

Hej och tack för titten på min hemsida! :) Superkul med Shiba, jag ska ta en runda och titta på din fina blogg :)

Denisa sa...

Wilma väger strax under 8kg. =) Hon vägde lite mer i somras, såg nästan lite mullig ut. Veterinären skrattade när vi frågade om hennes vikt var ok då. Det tyckte hon, men det gjorde inget om hon gick ner lite, så det är nog ganska lagomt nu :D

Jag är jättesugen på kennelträffen men vet inte om vi kan än =/ Ska ni dit?