lördag 16 april 2011

My love

Idag blir Kumo ett halvår och har bott hos mig i 18 veckor. På den tiden har vi hunnit lära känna varandra, listat ut varandras svagheter och styrkor. Vi har varit glada, ledsna och rädda tillsammans. Vi har lärt oss och upptäckt nya saker tillsammans. Jag tänker ofta på vilken tur jag haft som fick just honom, att det är just han som sover på mattan nedanför sängen och slickar mig på tårna så fort jag vaknat och kliver upp. Att det är just han som möter mig med viftande svans och öronen nedvikna när jag varit borta ett tag. Han är min partner in crime och följeslagare. Killen i mitt liv och jag skulle inte kunna tänka mig det utan honom.

1 kommentar :

Denisa sa...

Tiden går så snabbt.
Snart är wilma 2 hela år!!

Vilken tur att ni har funnit varandra, du och Kumo.