lördag 16 juli 2011

9 months with you

Idag blir Kumo 9 månader. Det är helt sjukt så fort tiden går, min plutt blir bara mer och mer vuxen. Jag är så otroligt glad över att ha honom i mitt liv och det är inte utan att man blir lite stolt när jag ser vilken fin hund han utvecklats till. Något måste jag ju göra rätt! Det går inte en dag utan att jag tänker på det. Egentligen hade det ju lika gärna kunnat gått åt helvete. En sån där fix-idé om att jag skulle skaffa hund, och jag som knappt kan ta hand om mig själv! Men så har det alltså inte blivit. Varje dag får han mig att le, och när han inte är med mig känns det som om något saknas. Min lilla plutt.

1 kommentar :

DB sa...

Han är så fin. Ser lugn och harmonisk ut :- )

Vi var hos Helena i lördags, tillsammans med Wilmas syster Lexi. Dom två gick inte alls ihop dock, Wilma blev biten och Lexi fick sitta i buren hela besöket. Men annars var det hur kul som helst att se alla små shibor, och jag kände mig också nöjd med hur wilma utvecklats under dessa 2 år.

Helena tyckte vi verkligen skulle prova att ställa ut henne också, så vi kanske testar det nån gång snart :)

Grattis till Kumos 9 månader =) (är han förresten bror till Maja?)