fredag 26 december 2014

Julhälsning

Här kommer en sen julhälsning från oss. Julafton tillbringade matte hos familjen som bor ett stenkast bort medan hundarna fick vara hemma. Tyvärr fick de ben av tvivelaktig kvalité dagen före vilket resulterade i väldigt dåliga magar, som jag fick städa undan när jag kom hem. Nu är alla pigga och glada dock. Idag ska Yume få göra några sökskick och till kvällen får vi besök av några vänner. Resten av ledigheten ska jag försöka komma ikapp med allt jag missat i skolan den senaste månaden men jag ska försöka dela upp hundarna lite och ge dem lite ensamtid som jag tror att de behöver. Efter flytten har det knappt blivit något sådant allt, vilket har visat sig i att de båda, men främst Yume, blir väldigt ledsna om de blir lämnade helt ensamma. Ska också sammanfatta det här året och blicka framåt mot 2015.

Inga kommentarer :