söndag 5 april 2015

Utställning Kista int 4/4

Igår var jag och Yume iväg till Kista för svensk vinnarutställning. Första gången för mig på denna utställning som hölls på kistamässan och jag var inte särskilt imponerad. Trångt, rörigt och dåligt med parkering. Inte helt nöjd med min egen insats som handler heller då jag misstänker att jag sprang för fort med henne på diagonalen och att det drog ner på betyget då denna domare tittade mycket på just rörelserna. Men då vet jag det till nästa gång.

Domare: Veli-Pekka Kumpumäki
Antal anmälda 17st
Trevlig helhet med bra kropp. Tillräcklig benstomme. Feminint huvud. Bra öron & ögon. Bra topline. Välvinklat bakställ och bra svansansättning. Bra pälskvalitet. Rör sig trevligt från sidan, ngt trångt bak och ostadigt i fronten. Trevligt temperament.  
EX 3ÖKKL

Inga kommentarer :